Monday, October 1, 2012

Mac Diva Review

Sziasztok!

Ma egy review bejegyzést hoztam nektek még pedig a Mac-Diva rúzsról. Szerettem volna egy extrémebb darabot az őszi-téli szezonra mert pirosból már rengeteg van és tavaly télen kicsit ráuntam. Mivel újra elkezdtem szolizni ezért bátrabban használom majd ezt a csodaszép, burgundi színt.


Matt árnyalatú ami nekem plusz jó pont mivel utálom a csillogó, szatén rúzsokat magamon. Nagyon jól pigmentált, szépen felvihető, eldolgozható és hosszan tartó. Bátran ajánlom mindenkinek aki szeretne beruházni egy kicsit erősebb darabra. Én tussal csinálok cicás szemeket majd az almácskákra enyhe bronzosítót teszek, remek összhangban van a rúzzsal szerintem.


 Nem voltak túl jók a fényviszonyok :(


Ajándék termékminta
 Őszi kedvencek
Sajnos nem tudtam normális képet csinálni így neten kerestem egyet ami visszaadja a rúzs valódi árnyalatát

No comments:

Post a Comment