Sunday, October 28, 2012

Huge Haul part I

Sziasztok!

Szerintem jó darabig csak Haul bejegyzésekkel foglak titeket bombázni. Elég sok mindent sikerült beszereznem mostanában szóval két részre bontottam, a nagyobb dolgok még váratnak magukra :)

Először is egy kis Mac szerzemények. A matt színű burgundi fantasztikus választás volt és mivel hideg napokat élünk, bátran használok erős rúzsokat. A szatén kategorizálás engem először kicsit megijesztett de mikor kipróbáltam, swatcholtam akkor megnyugodtam, hogy egy nagyon halvány fényt kölcsönöz csak az ajkakon de ránézésre tök mattnak mondanám. A cyber darabot választottam ami egy elég sötét, intenzív lila árnyalat, fantasztikus :)
A fix+ eléggé megosztó termék. Hidratáló permet, mattosító, fixáló, frissítő szóval ez úgy minden az egyben. Nagyon finom illata van. Én alapozás előtt permetezem be vele az arcom és nagyon szép végeredményt kapok. Amúgy ha ecsetre permetezzük akkor szemhéjpúderekből is jóval intenzívebb árnyalatot kapunk.
Ékszerek terén (is) az arany-fekete kombinációk rabja vagyok szóval ezt a két apróságot is ezért hoztam haza.
 H&M
Bershka

Sokáig gondolkoztam azon, hogy ebayről rendeljek-e Alexander McQueen copy sálat de végül elvetettem magamba az ötletet és inkább valami hasonlót kerestem amit meg is találtam, a Zarába. Jó választás volt mert vékony anyagától függetlenül, egy hatalmas sálról van szó amit rengeteg módon kilehet használni. A halálfejek indás-rózsás motívumokból épülnek fel és itt-ott találunk színes halálfejet is. Imádom :)

Végül pedig a Pull&Bearből sikerült beszereznem must have darabokat. Ez a gyönyörű, szegecses kabát valami hihetetlen. Jelenleg pulcsiként üzemel mert eléggé hideg van, hogy csak ebbe kimenjek. Hosszított felsőkkel kombinálva is remekül néz ki. 2 fajta szegecsek díszítik, oldalt cipzáros és az ujjainál és találunk egy kb 15 centis részt ahol szintén cipzár található. 


És egy sima, barna, hosszított pulcsi ami elég basic darab szóval az ilyesmiből jöhet akármennyi! Az anyaga milliószor jobb, mint pl a mostani H&M-es pulcsiké. Érdemes körülnézni a Pullba, szuper dolgokat lehet találni minden alkalommal !

No comments:

Post a Comment