Saturday, October 27, 2012

Glamour and Haul

Sziasztok!

Végre kész lett a szobám és már csak az ágyam érkezésére várunk, hogy tökéletes legyen minden. Megkésve és egyáltalán nem aktuálisan de egy kis élménybeszámoló erejéig írnék a Glamour napról.

Barátnőmmel ismét Győrben töltöttük el ezt a szombati napot ami lassan rituálévá vált nálunk, hogy az őszi beruházás mindig ebben a városban történik. Nálam szinte törvényszerű,hogy ilyen alkalmakkor semmit se találok. Kb nulla kupont használtunk fel de ez a napunk összességén semmit se rontott :) Beruháztam a 100. cipőmre de egyszerűen képtelen voltam otthagyni és akkor tudatosul bennem,hogy a nagy szegecsmániám eddig még nem hatott ki a cipőkre. Azonnal orvosoltam a problémát ezzel a gyönyörű darabbal. Baromi meleg és belül norvégmintához hasonló díszítés van.


A zarába pedig egy military inget vettem amivel már jó ideje szemezek és most hazajött velem.

 Végül betértünk egy hangulatos kis kávézóba ami a sétáló utcában található és elbeszélgettük a vonatunk indulásáig az időt.

Ritus ha ezt olvasod akkor üzenem, hogy imádlak és ismét tökéletes kis shopping napot tudunk magunk mögött, legközelebb Bécsbe megyünk! :D <3
Végül pedig egy fantasztikus outfit az én csodálatos barátnőmről!

2 comments:

  1. Ismét megvolt a kötelező őszi shopping :D Imádtam az egészet... csak a legeslegvégét nem :( Hamarosan Bécs! ;) HDL ♥ (amúgy tudtam, hogy nem bírod ki egy outfit kép nélkül :P)

    ReplyDelete
  2. :DDDD primarkozunk maajd. jó na ezt muszáj volt beleraknom :D <3

    ReplyDelete