Wednesday, October 17, 2012

Marie Claire fashion days

Sziasztok!

Nagyon elvagyok havazva a bejegyzésekkel. A gépemen lustálkodnak a képek ( review, glamour napok stb..) nekem meg semmi időm blogolni. A szobám félkészen álldogál szóval elsőként azt kéne végre újra berendezni most, hogy a festék is megszáradt már. Ha megjön az új ágyam és beszereztem a hiányzó kiegészítőket jön majd egy room tour szerű post is. Szóval akkor a divatbemutató.

Alapvetően tetszett és örülök, hogy itthon azért ekkora érdeklődés volt a rendezvényre. Ami talán zavaró volt, hogy voltak 1 órás szünetek. Persze a modelleknek is kell egy kis szünet és nyilván a backstage-ben nem volt érezhető ez a 60 perc. Amúgy esküszöm a magyar tervezők darabjai jobban tetszettek,mint pl a világmárkák hosszú sora. Volt néhány olyan kiegészítő amint megbotránkoztam és nem az extrém kinézete miatt, hanem a gagyisága szúrt szemet. Zoe Phobic, Erlen és Anh Tuan darabjai voltak a kedvenceim. Fiatalosak, letisztultak, egyediek. Utána is néztem a showroomoknak szerintem érdemes hazai terepen is körbe nézni, biztos nem jön velünk szembe az utcán.


Sajnos 2 képet nem találtam már a gépemen szóval a tumblr oldalamról másoltam át nektek.

Kedvenc Erlen ruhám
 Gyors ebédszünet

 Nagyon büszke vagyok rád :) Mójzes Dóra kollekció.


No comments:

Post a Comment