Thursday, October 4, 2012

Anna Dello Russo at H&M

Sziasztok!

Ismét egy review bejegyzést hoztam de ezúttal egy sokkal nagyobb horderejű dologról. Már nyáron oda meg vissza voltam az előzetesként megjelent ADR kollekciótól és el se hiszem, hogy most itt ékeskedik az asztalomon az egyik igen merész darab.



Két nyaklánc és ez a karkötő volt a nagy szerelem így első látásra de végül a karkötő került hozzám. Régebben egy hasonló darabot nézegettem Michael Korstól de jobb, hogy megvártam ezt a kollekciót, jóval olcsóbb kiadás volt így. Maga a termék elég súlyos de ilyesmi soha nem jelentett nálam problémát. Imádom, hogy a díszítés ( a többihez képest) elég szolid, nem nagyon szeretem a túlzásba vitt designt. Összességében én 10/10 pontot adok rá és biztos vagyok benne, hogy nagy kedvencem lesz ő ebbe a szezonban (is). Ráadásul a divatmániás hölgyek most boldogok lehetnek, hogy elérhető áron tudnak egy kis luxust csempészni a gardróbjukba :) Anna, imádlak !





 Na igen, oversize zacskó volt csak :D

u.i.: A hétvégén lesz a marie claire fashionshow. Én a szombati napra megyek mivel az egyik nagyon jó barátom bekerült Mójzes Dóra modelljei közé. Gyertek ti is!

2 comments: