Sunday, November 4, 2012

Huge Haul part II & Michael Kors

Sziasztok!

Hoztam a második részét a nagy bevásárlásomnak. Ebbe szerepel 1-2 dolog amit most hétfőn vettem Ausztriába. Nem gondolom, hogy egy külön bejegyzést érdemelne az, hogy 1 napot eltöltöttem Bruckba és Parndorfba szóval csak a haul részével jöttem :)

Ezt a kis fapálcikás szobaillatosító dolgot valami random boltba szereztem be 2-3 euroért. 30ml-es a kiszerelés és nagyon finom gyümölcsös illata van. A fehér kerámiatálcát is ugyanebbe az üzletbe vettem, hogy ne csak így egymagában árválkodjon az asztalomon


Nem szeretem a McCafé-t de macaronsokért minden évben bemegyek ! Nagyon finomak, bármennyit megtudnék belőlük enni. ( citromos-pisztáciás- csokisak)
 Nem kommentálnám különösebben, a legfinomabb müzliszeletek
 Miranda Kerr (L)

Astor - 101 Ballerine Pink

Ez a kabát egyszerűen egy álom. Annyira gyönyörű és így önmagába annyira nem adja vissza :D Biker Coat darab aminek azért örülök nagyon, mert idén szándékomba állt egy szép bőrdzsekire beruházni de örülök, hogy egyik se nyerte el a tetszésemet mert a szövetrészek miatt nem csak átmeneti kabátként tud funkcionálni. A felső része tehénbőrből van és imádom, hogy aranyozottak a cipzárok- gombok. Rendes képek miatt belinkelem a Zara oldaláról, hogy melyik kabátról is van szó. Ide katt.

Végül pedig a legeslegeslegnagyobb örömöm, a csodálatosan szép Michael Kors órám. Régóta szerettem volna és most végre a csuklómon díszeleg. Kicsit súlyos darab de egyáltalán nem zavaró, nagyon stílusos és kifejezetten tetszik, hogy nem a köves, túlcsicsázott verziót választottam és nem szúr szemet sehol sem a túlzásba vitt márkajelzés. Méretét leszámítva, szolid órának mondanám. A fashionisták, bloggerek, stylistok igencsak körbe rajongják a MK órákat és eddig kicsit úgy voltam vele, hogy egy Guess óra is ugyanennyit tud és azok is minőségi darabok nem színezett műanyagok. De élőben (és sajnos a képek egyáltalán nem adják vissza) egy DKNY vagy Guess óra is eltörpült ( az én szemembe) emellett a szépség mellett. MK 8077-es cikkszámú és Budapesten belehet szerezni az Árkád órában, Mammutban, Westendben, Pólusban és elvileg minden Royal óra szaküzletben.

Tömörített őszi kedvencek. Pulcsit is Ausztriában vettem valamint ezt a mini Starbucks-os kávét is amiből hoztam még 2 db csokis mokkásat és egy ugyanilyet csak a húgom letörölte a képeimet....

És egy kis bónuszkép, élő Barbie-t sminkeltem :)

2 comments:

  1. Hú sok szép dolgot vettél:) Kabát nagyon szép én is szemeztem vele de mivel már van 1 bőrdzsekim így letettem róla :) pulcsi is nagyon tetszik:) hmm macaron nommnomm :)) elhatároztam h házilag is megpróbálok csinálni van 1 tuti recept amit találtam :D MK óra meg hadd ne mondjam h perfect :)
    Nekem az 5055 kódú van meg. Klasszikus arany imádom :D Van egy súlya tényleg de mióta megvan azóta elválaszthatatlanok vagyunk :D :)) Sztem te is így leszel vele :)
    Egyszer ki kell jutnom nekem is a Parndorfba :))

    ReplyDelete
  2. jujj köszönöm,hogy írtál ! :) ha jól sikerül akkor kiváncsi lennék rá, én is gondolkoztam már rajta párszor. hát szerintem köztünk is nagy lesz a szerelem az órámmal bár most még a nagyon féltem, alig veszem fel valahova fázisban vagyok :D csak ajánlani tudom egyébként, nagyon jó hely :) puszi !

    ReplyDelete