Wednesday, September 26, 2012

Autumn Haul

Sziasztok!
Ma hoztam egy őszi haul bejegyzést. Olyan dolgokat szereztem be amiket minden évben nézegettem,hogy jó,szép de otthon van már helyette ez meg ez meg ez. Idén nem vacakoltam mert tudom,hogy utólag mindig megbánom. A H&M az egyik kedvenc üzletem és idén sem hagyott cserben
Ezt a szőrmés sálat már tavaly nézegettem, de mindegyik alkalommal az üzletben maradt. Hetek óta lázasan kerestem az online shopokban de csak ilyen gallér szerű volt én meg azt nem tudom hova tenni, számomra felesleges. Viszont a Váciban megláttam a múltkor és azonnal jött velem haza. Bőrkabáthoz-mellényhez vagy egy sima,egyszerű fekete basic pulóverhez is tökéletes. Imádom és baromi édes a rejtett csatja.

Mostmár tényleg leállok a cipő vásárlással de őt meg kellett vennem. Nagyon tetszik,hogy elöl bőrhatású hátul pedig velúr. Kicsit feldobja és a szára remekül tartja a bokámat. A platformja 2 centis, a sarka 11-2 és én nem tudok magassarkút fotózni. Soha nem adja vissza a valódi méreteket képen. Egyszerű,sima és nagyon kényelmes. Mindenkinek szüksége van egy ilyesmi cipőre az őszi szezonra :)


 Apró megjegyzés: a mostani Ellehez 30%os kártya van ami ebben a hónapba eléggé egyedi dolgokra beváltható
Ők ketten kiemelkedően nagy kedvenceim őszre-télre (L)

Carmex se maradhatott ki, meleg szívvel ajánlom mindenkinek

No comments:

Post a Comment