Sunday, October 13, 2013

Glamour days & Haul

Sziasztok !

Túl vagyok a glamour napokon , bár idén egyáltalán nem úgy alakult ahogy terveztem. És jó szokásomhoz híven 1 kupont használtam fel. Minden évben lelkesen vagdosom ki a mangotól kezdve a douglason át a h&m-ig az összeset,de teljesen feleslegesen. Viszont az utóbbit szerencsére feltudtam használni olyan dolgokra amik szerepeltek a must have listámon.



Pont pénteken mentem be a portfólió fotózásra kapott fizetésemért, tehát nagyobb volt a keret a vásárlásra. Persze ilyenkor nem talál az ember semmit se. A h&m-be beszereztem egy fehér,hosszított pulcsit ami elengedhetetlen lesz a hidegebb napokra. Divided darab szóval olyan üzletekben keressétek ahol nem csak basic van.A fehér blúz, válldíszítéssel szintén egy elengedhetetlen kelléke lett a ruhásszekrényemnek. Mostanában csak fekete és fehér dolgokat hordok szinte úgyhogy nagyon örülök,hogy az utolsó pillanatban kiszúrtam ezt a blúzt. 


Ezután a Zarába mentem, ahol beleszerettem egy gyönyörű nyakláncba. Láttam már instagramon illetve néhány bloggernél ezt a darabot, de élőben még szebb és feltűnőbb volt. Egyből jött velem haza, hogy a basic felsőimet feldobja. Szerintem kicsit télies hangulata van ennek a nyakláncnak ( ha lehet ilyet mondani egy ékszerre..) így még inkább várom,hogy hűvösebb idők legyenek és egy fehér/fekete felsőre felkapjam ezt a gyönyörűséget és feldobjak hozzá egy burgundi rúzst. Csodaszép, igaz ?


A képen látható még egy Lancome parfüm ami nekem a favorit. Persze Lancome termékekre nem volt érvényes a Douglas kupon úgyhogy ezt ismét jól kifogtam. Viszont már annyiszor elsétáltam mellette,hogy most nem tudtam csak úgy ott hagyni. Nagyon finom illata van, kicsit fűszeresebb így a hidegebb időkre még inkább tökéletes. 

Második körben az Ikeában tettünk egy rövid túrát ahol szuper jó cuccokat találtam. A fehér, mű bárányszőrmét már láttam párszor az üzletben is illetve néhány inspirációs képen. Gondoltam,hogy remekül fog kinézni,ha az ágyamra terítem majd ki, mivel fehér rácsos az ágykeretem és a mögötte lévő fal sötétlila, így nem olvad az egész egybe. Nagyon puha és jó szolgálatot tesz néhány képen háttérként. Szeretnék venni még az ágyamra egy nagyobb, sötétlila plédet  így még jobban fog majd kinézni a kettő együtt.


Ezenkívül még beruháztam egy 3-as gyertya szettre aminek fantasztikus sütemény illata van. Gyertya függő vagyok így az Ikeából egyszer se lépek ki úgy,hogy ne vennék valamilyen illatos készletet. Ez egy teljesen új, brownie sütis kollekció, szagolgassátok majd meg, ha arra jártok.
Végül pedig egy nagyon jópofa kis notesz füzetet vettem, ennek nincs sok jelentősége. Mindig firkálgatok valamit. Nektek is tetszenek az új szerzeményeim ? Ti miket vásároltatok?

xoxo.


2 comments:

  1. Sajnálom, hogy nem jött össze a szombat :( Megtörtük/tem a szokásunkat... de! bepótoljuk, ígérem! Sok mindent úgysem szoktunk ilyenkor találni. Nekem amúgy sértetlen maradt a Glamour füzetem, de H&M-ben a -30% elég jó volt... :D

    ReplyDelete
  2. :DDD amúgy rohadtul nem ilyenkor kéne mennünk mert tényleg nem találunk semmit se.. :D na majd hamarosan ! <3

    ReplyDelete