Monday, October 7, 2013

Marie Claire Fashion Days 2013

Sziasztok!
Túl vagyunk az idei Marie Claire bemutatókon is idén, ami szerintem most sokkal színvonalasabb volt,mint tavaly. Több töltelék programok voltak az emeleten, sűrűbb beosztású bemutatók illetve jó kis workshopok. A férfi divat anyag is szélesebb volt, a színpad illetve az egész elrendezés pedig minőségibb. A szombati napon vettem részt aminek a legjobb része az volt,mikor a londoni designer iskolák végzős hallgatóival volt egy kis beszélgetés. Inspiráló volt őket hallgatni úgy,hogy első éves vagyok a Forraiba. Szuper lehetőségnek tartom,hogy ők is megmutatkozhattak a saját kis kollekciójukkal.


Zoe Phobic és a Werk kollekciói tetszettek a legjobban. Az anyag használat és a formák nagyon elnyerték a tetszésemet. Most már tényleg ellátogatok a ZP showroomba.

Zoe Phobic





 Werk

Sajnos az én képeim közül csak néhány használható van, azokat berakom ide a többit pedig majd a végén feltüntetem forrásként,hogy hol találhatjátok meg őket. Amúgy volt lehetőségem beszélgetni az egyik,Londonból érkezett tervezővel ( megjegyzem,hogy az egyetlen fiú is volt) . Nagyon kedves és segítőkész volt, neki azért már olyan szinten van a tudása,hogy sok itthoni végzős hallgató eltörpülne mellette. Olaszországból került Angliába ahol az egyik legjobb suliban tanulja a szakmát ( Kingston University London). Irigykedem is rá,hogy ott tanulhat de biztos vagyok benne,hogy rengeteg munkája van az eddigi sikereiben. Nekem az ő stílusa tetszett a legjobban, ezért emeltem ki pont őt. Még pózolni is hajlandó volt nekem,hogy felkerüljön a blogra :) Sajnos az ő bemutatójáról nem találtam képet, de a facebook oldaláról tudtam hozni egy kollekciós fotót.

Londoni divatiskolák végzős hallgatói

Luca Castrezzati kollekció ( nem a Marie Claire bemutatón készült képek, amint találok HQ minőségű fotókat, feltöltöm őket )


 És a fent látható ruhák tervezője a Marie Claire divatbemutatón

Egyéb...






Forrás:

Adam Gotthard-photographer

Marie Claire

Luca Castrezzati

No comments:

Post a Comment