Tuesday, October 1, 2013

Michael Kors Hamilton Bag Review

Sziasztok!
Kb 2 hete voltam a barátaimmal Parndorfba, a designer outletben. Eddig mindig kikerültük mikor a családommal mentünk de most kifejezetten oda indultunk. Az egész otuletet bejártuk de csak a Michael Korsban sikerült vásárolnom, még hozzá nem is akármit.




Én azt a pillanatot vártam a legjobban mert ő az egyik kedvenc tervezőm és régóta megvagyok veszve a táskáiért. Eredetileg egy saffiano shoppert szerettem volna venni, de sajnos nem volt az a darab amit kinéztem magamnak. Az egyik eladó lány magyar volt és iszonyatosan segítőkész. Segített választani, hozzám próbálgatta a két lehetséges táskát, amik tetszettek , egyszóval nagyon rendes volt. Egy Hamilton táska jött velem haza, a shopper helyett. Annyira gyönyörű, nőies darab, a két kedvenc színkombinációmmal. Amúgy, ha ott vásárolsz akkor ki kell tölteni egy regisztrációs lapot, névvel,e-mail címmel és telefonszámmal. A neved utána a blokkra is rákerül,mint feltüntetett vevő és e-mailben értesítenek az akciókról. Szerintem nagyon jó ez a kapcsolatfelvétel a vevőkkel. Na de inkább beszéljenek a képek !












Szerintem nagyon szép és biztos hű társam marad jó sok ideig. Ti mit gondoltok?

1 comment:

  1. Szia!
    Megkérdezhetem,hogy mennyibe került? :)
    Köszönöm a válaszodat!

    ReplyDelete