Sunday, December 1, 2013

Hello December

Sziasztok !

Egy kisebb kihagyás után megint hoztam egy halom képet ami szépen lassan összegyűlt az előző post óta. És végre / sajnos beléptünk a decemberbe. Ti is karácsonyi lázban égtek már? 




1 héttel ezelőtt még Róma belvárosában mászkáltam a barátaimmal. Rossz belegondolni,hogy a Corso és a Colosseum helyett holnap a suli vár rám. Viszont ennek köszönhetően hoztam az olasz fővárosról is néhány képet. De első körben más,személyesebb képek jönnek.


 A szobámba még mindig bent van a pici, fekete, Ikeás kis asztal ami általában csak a gyertyáknak és magazinoknak ad helyet. De télen kicsicsázom és mindenféle karácsonyi dologgal telepakolom. Így ad egyfajta hangulatot a szobámnak.


Múlthét pénteken elmentünk a Mome nyílt napra. Én idén voltam először , de nagyon tetszett. Igaz,hogy az engem igazán érintő programokat nem tudtam megvárni, de a légkör, a design szak, a bemutatott modellek lenyűgöztek. Ez pedig egy rongytáskán található kis anatómiai szív, Momés munka.

  Csilli-villi gyertya love

 Legújabb szerelem a Zarából. Szövet blézer-kabát. Csipke alapon gyöngyös-köves díszítéssel a nyakán

Néprajzi Múzeumba. Ryijy kiállításon


 Reptéren, már úton hazafelé..

 Bizony,láttuk a Pápát !!



Kilátás a Vatikán Múzeumból

Marocchino egy belvárosi kávézóban. Azóta is hiányolom, iszonyat finom





 Hotelszobánk a Domus Mariae Palazzo Carpegnában

No comments:

Post a Comment