Tuesday, December 10, 2013

Christmas

Halihó !

Megint egy halom képáradattal jelentkezem meg apró szösszenetekkel amiket érdemes megemlíteni így a karácsonyi zsongásban :) Ha érdekel akkor csak katt a továbbra, szép estét !






A H&M-ben (legalábbis a Vörösmarthy téren lévő üzletben) elég nagy Sale van. Ez kedvező lehet azok számára akik pulcsit- kabátot esetleg gyönyörű csipkével / kövekkel díszített felsőt szándékozik ajándékozni ismerősének vagy magát lepné meg ( csak ilyen jellegű dolgok illetve 1-2 táska és bizsu került a leárazások közé). De a kozmetikumokból is aranyos kis csomagokat raktak össze, baráti áron, amit a hivatalos oldalon meg is tudtok nézni. Én egy fekete pulcsira csaptam le első körben amit nem tudtam szépen lefotózni a fények miatt, talán az instagramos képen látható a legjobban. Ezenkívül egy csodaszép nyakláncra ami az üzletben rose gold darabnak tűnt, itthoni fényben pedig simán aranyozottnak. 700 ftért dobáltak, egyértelmű volt ,hogy nem hagyhatom ott. Basic darabokkal illetve fekete blézerrel a kedvencem.


Most,hogy itt a karácsony ismét rám tört a glitter topper láz és (kizárólag) a gyűrűs ujjaimat dekorálom velük. Legújabb ez az érdekes, kék árnyalatú darab ami szintén H&M saleről jött haza velem. Feketével illetve a kék opi lakkommal fogom párosítani, ha nem találok itthon egy sötétebb kék lakkot, de önmagában is csodálatos. A gyűrű egyébként Six-es , a mostani kollekcióból.


Mióta megvan az Ikeás ágyam győzőködöm magam,hogy vegyek végre egy ledes égőt rá,aminek a vezetéke nem zöld színű hanem fehér vagy átlátszó. Vagy én vagyok vak vagy tényleg nincs kb 3 méter hosszú,egyszínű, fehér vezetékkel rendelkező égősor. Így jobb híján ezt a sokszínű,virágformájú fényfűzért rakosgattam rá amiben csak annyi plusz van, hogy átlátszó vezetékes. Viszont ettől függetlenül remek hangulatot varázsol este a szobámba, a kis komódon található másik égősorral együtt .





Végül pedig a nagy szerelmem, amit Rómából hoztam haza. Illetve nem egészen Rómából, a repülőgépen vásároltam. Imádom a benefit márkát, de mindig is sokaltam az árát. Most viszont baráti áron megvettem ezt a kis csomagot, amiben a legjobb-híresebb darabjait állították össze, mini változatban. Ez azért is jó, mert ha bármelyik termék nagyon jól fog remekelni, akkor legalább tudom,hogy ez tényleg megéri az árát. A szempillaspirál , a folyékony highlight illetve a benetint a kedvencem egyelőre. Szóval nehéz a választás, iszonyat jó vétel volt.


Végül pedig a másik szerelem. Igaz, hogy ő nem új de imádatom még mindig töretlen. Ugyanolyan gyönyörű és még mindig remekül feldobja, a teljesen fekete szetteket is. Imádlak Michael !


No comments:

Post a Comment