Saturday, March 22, 2014

Hello Spring!

Sziasztok !

Hoztam megint egy csomó-csomóó képet. Én ilyen lusta blogger vagyok és unszolni kell,hogy új bejegyzés szülessen de voiálá, itt van !



Ha tehetitek ebbe a szép időben, üljetek be a Bazilikánál lévő California Coffeeba. Csodálatos helyen van és a jeges teájuk isteni !


Legújabb Elle és a csodálatos, tavaszi makkos cipellőm a H&M-ből. Tavaly estem szerelembe egy hasonló Zarás cipőbe de örülök,hogy vártam és végül őt választottam. A glamour napokon is lecsaphattok rá, Váciban lévő üzletükben rengeteg van még belőle :)


 Ezt a szuper pulcsit a Mango aktuális reklámfüzetében láttam meg. Egyszerű,szürke, tökéletes. A kis virágos-csipkés short pedig Zara leárazásról jött velem haza. Tavaszváró shopping part#458595... :D

Gyönyörű Elle fashion book és tulipánok. Április 4-5, Millenáris, Elle divatbemutató! gyertek -gyertek

Breakfast in Heaven ? A csütörtök reggelt az Il bacio di stile ben kezdtük barátnőmmel. Egyszerűen mesés az egész hely, a reggelijük isteni, a kiszolgálás fantasztikus. 10/11


Lazy hair day

Meseszép fa, mamám csoda kertjében :)

 Igaz,hogy februári de imádom ezt a képet ! A szülinapomon készült, nővérem házi macaronjai és húgomtól kapott Alexa Chung könyv ! Imádom, rongyosra lapozgattam már.

Cullinaris bevásárló túra és az akkori, aktuális Marie Claire. Macarons szerelem még mindig tombol...

Tavaszi délelőtt az Operánál.

2 comments:

  1. az hol blogolás ha soha egyetlen bejegyzést nem írsz csak beraksz x képet alatta 1 mondattal? ez nem lustaság ez szar munka

    ReplyDelete
  2. mert olyan fantasztikus képeim vannak, hogy szavak se kellenek hozzá bébibogyó ! mutimeg a te blogod, csókollak.

    ReplyDelete